19 червня 2017

За тривалі роки експлуатації свого "Залізного коня" я найчастіше стикався з проблемами в електриці. В основному, банально розряджався акумулятор.

К750 світло

Потужності генератора не вистачало для їзди в темну пору доби. Як тільки оберти двигуна падали, світло практично гасло.

PP302

Механічне реле регулятор РР302 часто працювало не зовсім адекватно.

Я знайшов рішення, яке вирішить ці проблеми без суттєвого втручання в конструкцію мотоцикла. Вирішено було перейти на 12 вольтову схему. В схемі міняти нічого істотно не потрібно. Замовив у Івана Бережного, комплект для переобладнання. Дуже толковий спеціаліст, і просто приємна відповідальна людина. В комплект входить:

  • Електронне реле регулятор
  • Шестерня генератора
  • Обмотка на генератор
  • Нові болти для кріплення обмотки
  • LED Лампочка головного світла
  • Докладна інструкція з ілюстраціями і покроковим описом.

Деякі речі довелося купити самому:

  • Акумулятор
  • Компактний пластиковий корпус для електронного реле
  • Запобіжники на 8 ампер
  • LED лампочки на 12 вольт

Комлект 6-12 вольт

Фронт робіт був наступним:

  • Замінити акумулятор
  • Замінити механічне 6ти вольтове механічне реле регулятор на 12ти вольтове електронне
  • Поставити запобіжники
  • Генератор (Г414)
    • Замінити обмотку генератора
    • Замінити шестерню генератора на нову (з меншою кількістю зубів, для підвищення обертів якоря)
  • Замінити всі 6ти вольтові прилади на 12ти вольтові:
    • Світлодіодна (далі LED) лампочка головного світла
    • LED лампочка переднього габариту
    • LED лампочка підсвітки спідометра
    • Лампа розжарювання індикації зарядки. Тут мені уточнили що важливо використовувати саме 12v вольтову лампочку розжарювання потужністю 2 вати
    • LED лампа заднього габариту/підсвітки номерного знаку
    • LED лампа стоп сигналу
Г414

Брат замінив обмотку генератора. Це йому далося не легко. Тут ми зрозуміли, чому Іван поклав до комплекту нові болти для кріплення.

РР302

Я в той час перепаковував нове реле в старий корпус. Але ми вирішили відмовитись від ньогоБ в сторону нового компактного корпусу.

LED К750

Замінив стандартну лампу головного світла на діодну. Ще передній габарит і підсвітку спідометра.

Задній габарит

Замінив лампу заднього габарита/підсвічування номерного знаку на діодну 12вольт (тут у мене стояла саморобна на 6).

LED стоп сигнал

В стоп сигнал теж поставив LED.

Акумулятор

Прикріпили акумулятор на нове місце (до цього в мене був компактний під баком).

Котушка запалювання

Котушку запалювання залишив стару 6ти вольтову. Кажуть і так працюватиме. Втрачати нічого.

Запобіжники

Встановив запобіжники у вказаних в інструкції місцях.

Мотоцикл

Все робили чітко за інструкціями. Мотоцикл завівся, зарядка є, світло яскраве. Оновлений "Мастодон" готовий до нових приход.

Мастодон

PS. Ще в планаз по електриці:

  • Звуковий сигнал
  • Індикатор нейтралі

Категорія:

Бортовий журнал