12 квітня 2012

Ідея модифікації пришла до мене не відразу. На моєму К750 були встановлені стокові К301. Покатившись деякий час на Мастодоні, я дійшов до деяких висновків. Якщо навіть вдавалося відрегулювати карби на холостих і в середньому діапазоні обертів, то на високих мотор йшов в рознос. Виникало враження, що один циліндр тягне інший. Мені це дуже не подобалось. Був вільний час і ресурси. Тому я вирішив спробувати поставити на мотоцикл один карбюратор.

Труба для Колектора Трубу підібрав по внутрішньому діаметру впускних отворів.Товщина стінки 3мм.
Картер К750 12 вольт Взяв у брата картер.
макет І вже по ньому вимірював згин труби майбутнього впускного колектора. Тут згодився кусок садового шлангу і шматок фанери.
Шаблон для згинання З фанери вирізав лекало, і вже по ньому розмітив шаблон по якому буде загинатися труба. Тато на станках вирізав мені цей шаблон та прижимний.
Пісок в трубі Для того, щоб труба при згинанні не прогнулась, всередину затрамбував її піском
Пробки і закупорив дубовими пробками.

Засовував трубу в топку буржуйки, поки та не розігрівалась до червоного кольору. Потім швидко діставав, затискав в лещатах між шаблонами. Шаблони треба щедро намочити. Згинав за допомогою важеля (труби більшого діаметру). Трубу загинав в два заходи, так як вся труба не влазить в топку. І поки працюєш з одним згином, інший встигає охолонути.

Зігнута деталь Фланці точив не я, тут допоміг брат, він знайшов токаря.
Примірка на мотоциклі Прикрутив фланці до циліндрів і прихватив точковою зваркою до труби.
Тут буде стояти карбюратор Потім зняв, і вже в лещатах обварив повністю. Відміряв однакову відстань від обох фланців і в цьому місці зробив отвір Приварив коліно. До коліна приварив фланець. Тут буде стояти карбюратор.
Карбюратор на мотоциклі Перевірив герметичність Зачистив колектор і покрив фарбою. Поставив карбюратор К68 з дешевим нульовиком (на перший час).

Стало на один карбюратор, шланг, трос, та фільтр менше. Поміняв стандартний громіздкий паливний кран на кран від Яви. Карбюратор з новим фільтром Запуск, мотоцикл завівся добре. Пробна поїздка: тут я зрозумів, що це воно! Саме те, чого я хотів. Виникло враження, що на мотоциклі інший мотор. Зникло враження того, що циліндри працюють не в унісон. Мотор став впевненіше набирати оберти, його стало менше смикати. Особливо добре це відчутно на високих обертах. Може здатися, що це ідеальне рішення, і тут одні плюси. Але це не так! Є і мінуси.

  • Мотоцикл гірше заводиться в холод. Особливо за температури нижче нуля. Мотор працю так, ніби не прогрітий. Скоріш за все, це зв’язано з тим, що карбюратор знаходиться далеко від циліндрів і не нагрівається. В планах зробити підігрів повітряного фільтра відпрацьованими газами.
  • Ще один менш вагомий недолік був помічений пізніше. Інколи при піднятті дросельної заслонки та залишалася в тому ж положенні. Припускаю, що це через більший вакуум, який створюють 2 циліндри. Пофіксив просто, поставивши ще одну пружину.

Оновлення! Зробив новий повітряний фільтр.


Категорія:

Бортовий журнал