Рік тому брат зробив подарунок, 2 мотоцикла в ящиках один з яких мій, обидва київського мз вони ж до-750, реставрація оригіналу не планувалася, зважаючи на відсутність фінансів і можливостей, мот був зібраний з усе більш менш доступних і тих вчасно що потрапили під руку деталей. Двигун:
Препресовка колінчастого валу
Розточування циліндрів, нова поршнева
Нова втулка розподіл. вала
Нові Підшипники
Притирання клапанів
Сальники
Прокладки
Міст
Сальники
Підшипники
Прокладка
Коробка Мт, стандартна - дуже красива, але ремонту не підлягає. Рама без змін. Переднє крило від Яви, Заднє - рідне з доваренним козирком, кріплення переварено, так як стандартне занадто громіздке і випнуте. Над бензобаком я не знущався, саме таким він мені і дістався, все що я міг виправити прошпаклювати раковини. Зашліфував траверси, так як заводське лиття бажає кращого. Безліч деталей були іржавими, так як знайомих в гальваніки немає вирішив почистити зашліфувати і пофарбувати. Стандартні глушники згнили, нові зроблені з нержавіючої сталі. Довго не міг знайти амортизатори, як з’ясувалося на причепи «Скіф» ставлять аналогічні амортизатори КМЗ, поміняв в них пружини на більш м’які - хромовані. Стоп від вантажівки Газ. Перемикачі світла і поворотів від спорт-байка «Карпати» Нові троси, гумки Ось що вийшло: