20 липня 2011
Рік тому брат зробив подарунок, 2 мотоцикла в ящиках один з яких мій, обидва київського мз вони ж до-750, реставрація оригіналу не планувалася, зважаючи на відсутність фінансів і можливостей, мот був зібраний з усе більш менш доступних і тих вчасно що потрапили під руку деталей. mastodon__10_.jpg Двигун:
  • Препресовка колінчастого валу
  • Розточування циліндрів, нова поршнева
  • Нова втулка розподіл. вала
  • Нові Підшипники
  • Притирання клапанів
  • Сальники
  • Прокладки
Міст
  • Сальники
  • Підшипники
  • Прокладка
Коробка Мт, стандартна - дуже красива, але ремонту не підлягає. Рама без змін. Переднє крило від Яви, Заднє - рідне з доваренним козирком, кріплення переварено, так як стандартне занадто громіздке і випнуте. Над бензобаком я не знущався, саме таким він мені і дістався, все що я міг виправити прошпаклювати раковини. Зашліфував траверси, так як заводське лиття бажає кращого. Безліч деталей були іржавими, так як знайомих в гальваніки немає вирішив почистити зашліфувати і пофарбувати. Стандартні глушники згнили, нові зроблені з нержавіючої сталі. Довго не міг знайти амортизатори, як з’ясувалося на причепи «Скіф» ставлять аналогічні амортизатори КМЗ, поміняв в них пружини на більш м’які - хромовані. Стоп від вантажівки Газ. Перемикачі світла і поворотів від спорт-байка «Карпати» Нові троси, гумки Ось що вийшло: mastodon__4_.jpg mastodon__3_.jpg mastodon__7_.jpg mastodon__5_.jpg mastodon__1_.jpg

Категорія:

Бортовий журнал
running man running bear